Re: Pytanie i Prośba PILNE !!!

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 22:34:33 MET DST

Dnia Wed, 14 Jul 1999 08:26:58 +0200, "/// K a s z p i r ///"
<demoman_at_box43.gnet.pl> napisał(a):

>Cześć !!!
>
>Mam prośbę do wszystkich posiadaczy cdromów LGx40 (model:8400B i 8400C).
Ano posiadam takowego :) .....
>W miesiącu marcu kupiłem sobie cdrom Asusx36 i niestety po dwóch miesiącach mi padł. Znajomy zamienił mi go na Cdrom LGx40 model
>8400c.
>Jednak podczas mojej obserwacji zauważyłem coś dziwnego.
>Cdrom strasznie nagrzewa się i po kilku godzinach pracy strasznie zwalnia.
Tak rzeczwiście... jest BARDZO gorący - jeszcze trochę i poparzyć by sie
można było - co do zwalniania to nie zauważyłem ale może za mało godzin
chodził?

>Dla przykładu podan kilka wyników: Skopiowanie danych z płyty cd (dużo plików) zaraz po włączeniu komputera zajęło mi okoł
>3min30s. , natomiast po 5 godzinach grania w NFS4 i ponownej próbie skopiowania danych na dysk już 11min20s.
>Wczoraj zrobiłem następny "test" i po dwóch godzinach Cdrom kopiował płytę ponad 5 min
dziwne.. dziwne.... musze zrobić taki test (choć kiedyś kopiowałem całą
płytę i było około 5 minut... ale nie pamiętam czy od razu po włączeniu czy
po jakimś czasie...)

>Chciałbym prosić wszystkich posiadaczy cdro LG x40 (model 8400b i 8400c) aby wykonali podobny test do mojego czyli:
>a) skopiowali płytę cd na dysk twardy (najlepiej jakiegoś paka lu z gazetki) zaraz po uruchomieniu komputera
A czy mogę skopiować do NUL'a ? :)))
Nie mam obecnie enough-free-space :(

>b) skopiowali płyte cd na dysk twardy (tą samą) po kilku godzinach pracy i wykorzystania cd
no to zrobim ten test.. tylko teraz muszę wyłączyć kompa i poczekać aż CD
wystygnie się rozumie???

>Jest to dla mnie bardzo ważne gdyż na moim cdromie LGx40 model 8400c transfer "zchodzi" z 4.2mb/s do nawet 0.8mb/s.
U mnie jak tak testuję to średnio wychodzi 2,4 MB/s (ale wiecie.. DX4..
VLB.. PIO2 :'-(

>Jestem ciekawy czy to wina mojego cd , czy może wszystkie cdromy LGx40 są takie badziewne.
Jak przetestuję to rzucę wyniki na grupę...

>PS. A co myślicie o cdrom Samsungx40 ?? Czy lepsze od LGx40 ???
NIEEEEEEE!!! Tylko nie Samsung (no i Cyber of koz też niet)

>Proszę o odpowiedź !!!
j.w. przetestuje to napiszę...

>BArdzo PILNE !
Jeszcze dziś (choć jak się nie połączę to może być po 0:00 więc może jutro)

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl