Odp: Przenoszenie systemu miedzu twardzielami ???

Autor: Thomas Peacemaker (tygryz_at_friko7.onet.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 21:39:31 MET DST

Użytkownik sirRalph <krzywy_at_sec.polbox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7mhgo5$7ic$1_at_orfika.office.polbox.pl...
> Mam maly problem :
>
> Kupilem sobie nowego twardziela 8,4 GB quantum
> i chcialbym przeniesc caly system z caviara 850 MB na ten nowy.
> No i jak sie domyslacie za cholere nie wiem jak to zrobic :(
> Probowalem kopiowanie na zywca ale nic z tego.
> Pewnie jast jakis programik ku temu.
>
> Z gory Wielkie Dzieki !!!

Zrób dystkietkę systemową na starym twardym, skopiuj wszytko na nowy, odłącz
stary (BIOS albo taśma), ustaw nowy na mastera i ustaw aktywną partycję na
nowym HDD. Odpal system z dyskietki, przerzuć system z dystkietki na nowy
HDD. Powinno pójść ...