Odp: Apollo MVP3 i K6-2 300 (100) jak krecic ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 15:36:17 MET DST

> Czy overclockerzy tego procesora lub zblizonych oraz plyt na MVP3
> mogliby podzielic sie doswiadczeniami?
> Mam K6-2 300 i FICa VA-503+, ale nigdy dotad tego nie krecilem.
> Wszelkie spostrzezenia mile widziane.

Mialem ta plyte i takiego samego procka.
Chodzil stabilnie bez podnoszenia napiecia na 3,5x100
i wlasnie takie ustawienia Ci polecam.
Ewentualnie jesli masz slabe chlodzenie a dobre pamieci
to ustawienie 112x3 wydaje sie najlepsze.
Czasami na tych 333Mhz (112x3) rezultaty byly lepsze niz
na 350 (100x3,5).
Wyzej niz 350 trudno jest go podkrecic.
Mozna próbowac na 95x4 ale jest mala szansa, ze pójdzie.
Na pewno trzeba by zwiekszyc napiecie do conajmniej 2,4V
a to juz wplynie niekorzystnie na temperature procka.
Raz udalo mi sie uruchomic tego K6-2 300 na 100x4 przy 2.3V
ale do chlodzenia uzylem... odkurzacza.
Caly czas trzymalem rure od wlaczonego odkurzacza przy radiatorze
(wentylator musialem sciagnac). Uruchomil sie ale byl na tyle niestabilny,
ze
nie udalo mi sie odpalic zadnych benchmarków.

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\