Re: reg. napiecia na plycie Abit i przejsciowce Soltek...

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 16:31:22 MET DST

ClaM wrote:

> Mam plyte Abit BH6 i przelotke Slot1->Socket370 Soltek SL-02A, ktora
> to (jak powszechnie wiadomo) posiada zworki do regulacji napiecia
> proca. Moje pytanie: co jest tutaj nadrzedne: Soft Menu plyty abita
> czy tez te zwory wlasnie? Domyslam sie, ze to drugie, ale czy w takim
> wypadku zmiany napiecia w Soft Menu nie maja zadnego wplywu na
> procesor?

Wydaje sie logiczne ze tak na prawde to jedno i drugie. Moze dojsc do
tego ze bedziesz musial przestawiac napiecie i tu i tu. Bo to plyta
dostarcza odpowiednie napiecie np. 2V i chocbys grzebal nie wiem jak na
zworkach to i tak nie uzyskasz wiecej (za to mozesz uzyskac mniej :)))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl