Re: Czy SB Live value obsuguje dwie pary glosnikow?

Autor: Rafal (no-spam-rafal_at_unforgettable.com)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 14:22:24 MET DST

Markoz <markoz_at_vc.pl> wrote in message
> co to za roznica na stronce 3dsound.zut.pl jest instrukcja jak zrobic
zlacze
> s/pdif dla liva-v

SPDiF wejście cy wyjście? A zresztą nie o to chodziło. Nie możesz podłączyć
zestawu 5.1 tylko za pomocą SPDiF i mieć pełny dźwięk czterokanałowy.

> a tak wogole to creativ robi marne zestawy glosnikowe

Nie tylko. Kilka z nich ma całkiem niezłe brzmienie.

> ja mowilem o normalnych dekoderach AC3 a nie tych creativa

??
Dekodery Creativa dyskwalifikuje przelotka do monitora psująca ostrość
desktopu Win.
Ale większość dekoderów jakie widziałem ma wyjście SPDiF do AC3.