Re: Pozar! (USR Winmodem)

Autor: Jo (M.Matusiak_at_int.pan.wroc.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 12:22:31 MET DST

> Znaczy nie działają czy nie znalazłeś?
> Bo jak to drugie to mogę podesłać. Wszystkie Winmodemy mi na nich poszły.

 Nie znalazlem nic co nazywaloby sie USRobotics Sportster Winmodem 33600, a
po zainstalowaniu driverow ktore nazywaja sie tylko podobnie dostawalem co
prawda komunikat, ze urzadzenie dziala poprawnie, ale to bylo wszystko.
 Dostalem dzis jakies drivery od Qziego, ale nie zdazylem ich jeszcze
sprawdzic, wiec jesli to nie problem poslij mi tez swoje - bede mial wieksze
mozliwosci manewru.
 Jak i tym razem nic z tego nie wyjdzie chyba zrobie ze swojego modemu
samolot i puszcze go przez okno.

Pozdrowienia
 Marcin