Re: Czy SB Live value obsuguje dwie pary glosnikow?

Autor: jenot_at_box43.gnet.pl
Data: Wed 14 Jul 1999 - 08:16:27 MET DST

ACC/VTS <acc_at_pertus.com.pl> pisze:

> Niech zgadne - masz tylko dwa głośniki?
> To weź sobie lepiej podłącz dwa wzmacniacze (albo jeden na 4 głośniki)
> i wtedy wypowiadaj się na temat 3D w Live!

Mam Live! Value i wczoraj zainstalowałem demko gry Drakan (taka laska
na smoku). Była noc, więc żeby nie budzić domowników założyłem słuchawki.
O mało nie schowałem się pod stół, jak nad głową przeleciała mi kula
ognia z katapulty (której ze względu na mgłę nie zauważyłem).
Wrażenie zabójcze.... w porównaniu z tym wszystkie dema EAX'a
z SB Live! Experience są do d..... i jakieś takie płaskie.

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński