Re: Telefonowanie przez Internet?

Autor: Maro (morkla_at_netscape.net)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 00:34:40 MET DST

Czytałem o takich akcjach i zdaje się nie ma takich rzeczy za free no i
niestety płatności się dokonuje kartą kredytową. Np łącze do Stanów
zestawiane jest przez inet do serwera w Stanach który lokalnie łączy się
z siecią telefoniczną. Wtedy się chyba płaci za lokalną rozmowę w
stanach + zysk (itd.) dla usługodawcy.

SiNuS napisał(a):

> Czy jest możliwa (jakieś www) taka sytuacja, że
> np. ja łączę się przez 0202122 i za pośrednictwem
> jakiegoś serwera (najlepiej free) dzwonię do osoby,
> (aby porozmawiać) która ma zwykły telefon?
>
> SiNuS
>
> --
> /\/ Pozdrawiam, Piotr (SiNuS) Front \/\
> \/ Podwójne życie twojego procesora \/