Re: Jeszcze raz jaki CDROM ?

Autor: Mzimu (mzimu_at_spamu.nie.lubi.hyperreal.art.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 23:54:30 MET DST

W dniu Tue, 13 Jul 1999 14:30:10 GMT, rhare_at_alpha.net.pl (Highlander)
napisał(a):

>I właśnie takiego kupiłem :))). Jest boski (narazie). Każde inne
>badziewie jakie miałem do tej pory (Wearness - no ten akurat
>chodził długo ale był tylko x 4, Imes, BTC, Cyberdrive) nie dorasta
>mu do pięt. Swoją drogą obszedłem chyba ze 30 sklepów (Gliwice,
>Bytom) i nigdzie nie było TEAC-ów o większej prędkości. Czy naprawdę
>są tak trudno dostępne ? Nawet na giełdzie w Katowicach gdy byłem
>tam ostatnio nikt nie miał TEAC-ów.

Wydaje mi się, że po prostu nie robią szybszych... tzn. może robią,
ale TEAC-a szybszego niż x32 nie widziałem w żadnym sklepie,
w żadnej hurtowni, w żadnym katalgu. Inna sprawa, że mi tam x32
wystarcza ;-)
Co do badziewnych CD-ROMów - wcześniej miałem Samsunga x8 i od tej
pory trzymam się z daleka od tej firmy... to był koszmar, nie
chciał dobrze czytać nawet zwykłych płytek audio!

pzdrfk,

Marcin

--
http://www.hyperreal.art.pl/mzimu