Poradzcie cos :) (modem)

Autor: Łukasz Orzechowski (thorn[usun)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 20:11:23 MET DST

Mam taki problem z modemem:

Bezproblemowo laczy sie z szybkoscia 44200 - 44500
tyle tylko, ze o okreslonych porach, gdy net nie jest obciazony.
Bez problemu polacze sie kolo poludnia, albo miedzy 22-22:15,
gdy jeszcze nie ma tylu ludzi. wszystko chodzi bardzo szybko,
bez zadnych problemow.
Ale juz na przyklad kolo 17, albo po 22:30 moge zapomniec.
Slysze piski i wszystko staje na wybieraniu numeru, czasem
dochodzi do weryfikacji uzytkownika i hasla. Po kilkudziesieciu
sekundach pojawia sie informacja ze zdalny komputer nie odpowiada
na zadania sieci i 1:0 w impulsach dla tepsy.
By bylo ciekawiej, w komputerze mam dwa modemy - ten drugi
to 14400. I nim lacze sie bez najmniejszych problemow niezaleznie
od pory.
Nie mam pojecia, o co moze chodzic. Szybkosc polaczenia nie powinna
miec znaczenia, skoro wszystko zalezy od tego, kiedy dzwonie.
Jesli uda mi sie polaczyc, nie mam zadnych zerwan ani innych problemow.
Szybszy modem to Zoltrix FMVSP56i3. Sa zainstalowane najnowsze sterowniki
i najnowszy firmware. Predkosc COM-a ustawiona na 112k, nie ma gryzacych
sie przerwan. 'Zaloguj sie do sieci' odznaczone.

pomozcie
  Thorn