Odp: Czy SB Live value obsuguje dwie pary glosnikow?

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 20:11:13 MET DST

> Kit wciskasz, przecież CREATIVEa DeskTop Theater 5.1 ma wzmacniacz
cyfrowy,
> więc jak chcesz podłączyć się do niego analogiem???

Wzmacniacz cyfrowy??? :)) To jeszcze trzeba mieć cyfrowe głośniki i cyfrowe
uszy do pełni trójwymiarowego szczęscia :) Nawet jeżeli głośniki podłącza
się do cyfrowego wyjścia (czy tak jest w zestawie Creativa - nie wypowiadam
się, bo nie wiem), to wcale nie znaczy, że mają wzmacniacz cyfrowy, bo coś
takiego nie istnieje, nie ma prawa istnieć i w ogóle nie ma sensu. "Cyfrowe"
głośniki mogą co najwyżej mieć przetwornik C/A (opcjonalnie również dekoder
dźwięku trójwymiarowego) na swoim pokładzie. ANALOGOWY sygnał z wyjścia tego
przetwornika jest wzmacniany przez ANALOGOWY wzmacniacz i podawany na
ANALOGOWE głośniki. I to tyle gwoli sprostowania.