Jestem w kropce: Abit BX6v.2 czy BM6?

Autor: H-Lucas (hlucas_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 18:42:05 MET DST

Hi.

    Na wstepie chce zaznaczyc, ze zdaje sobie sprawe, ze to co jest ponizej
napisane moze okazac sie bzdura, ale wynika to wylacznie z mojej niewielkiej
wiedzy o podkrecaniu i procesorach powyzej mojego p133.

    Wlasnie mam zamiar sobie zmienic sprzet. Chce zeby zostal jak najdluzej,
wiec nurtuje mnie wlasnie tytulowe pytanie. Jeski kupie BX6v2 to bede mogl w
przyszlosci (kiedy swiatlosc tej plyty bedzie gasnac) zmienic na pentium3
800MHz (dziwnie to wyglada), a teraz jechac na Celeronie - powiedzmy - 366
PPGA czyli 456MHz (lub 550:)). Gdy kupie plyte BM6 to maksymalny procesor
jaki bede mogl wsadzic to bedzie, wychodzi mi, ze Cel 528. W lepszym
przypadku, gdy puszcze go na 83 MHz, to bedzie 664, a chyba maksymalnie 800
:D. Zreszta nie wiadomo czy te dwie ostanie odpcje bylyby mozliwe. Mam
problem: czy wydac o 150zl wiecej i kupic BX6v2 (+przelotka) czy moze jednak
BM6. Sytuacje by rayowalo to, gdyby zrobiono przejsciowke Socket 370 ->
Slot1 (odwrotna do istniejacej). Czy to mozliwe? Po prsty nie chce w
niedalekiej przyszlosci zostac na lodzie ze swoim nowym/starym komputerkiem
:).

H-Lucas
hlucas_at_friko.onet.pl

P.S. Sorry, ze tak sie rozpisalem ;).