Re: PROTEST !!!!

Autor: TRM (lmssc_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 14:29:09 MET DST

Krzysiolek napisał(a) w wiadomości: <378b03c9.68018836_at_intranet.rmf.pl>...
>On Mon, 12 Jul 1999 22:14:09 GMT, "TRM" <lmssc_at_alpha.net.pl> wrote:
można ją rozszerzyć do super totalitaryzmu i wybić cały

>A tak! Rozp.... skur....

A nie przeszkadzałoby Ci się załapać na zabitego zamiast zabijającego?

>Albo jeszce dalej, na ksiezyc.

Na księżyc Jowisza.Tam by mi nie przeszkadzali. Bo na Ziemski może za
paręnaście lat będzie się jeździć

>A co zrobic z premierem, ewangelikiem - ktory przez dwa tygodnie, po
>dwa razy dziennie pozwalal sie fotografowac jak to ladnie uczestniczy
>w mszy rzymsko-katolickiej?

To polityk, wg mnie na tle innych dość rozsądny, a politycy to .....
A czy on tam tylko był, czy uczestniczył w mszy jak reszta??? Bo nie
widziałem.
Mnie ewangelicy nie przeszkadzają. I wolę, żeby został przy swojej religii
niż się naginał do największej.

>A tu sie z toba nie zgodze, nie mozna reklamowac czegos nielegalnego!
>Powinna byc za to mozliwosc reklamowania dowolnego legalnego produktu:
>spirytusu 98%, papierosow, agencji towarzyskich, salonow masazu,
>wibratorow , itp. Ale juz nie burdeli! Burdele sa nielegalne!
>Pamietaj: salon masazu - TAK, burdel NIE!

Oczywiście masz rację.

Ubrane w legalne słowa, a nie tak dosadne jak napisałem. Karabiny z amunicją
bezpociskową ; tabletki, proszki, ciecze z dodatkami poprawiającymi
nastrój - marycha z witaminami???, piwo i wóda bezalkoholowe, a może dodatek
do tortów WYBOROWA ?, łódka BOLS , papierosy light beznikotynowe , agencje
towarzyskie, pogotowia seksualne itp.......
Jest cała masa słów zastępczych.............. Vide: załatwić.......... (nie
ukraść lub kupić kradzione)

Sami się oszukujemy. Tylko po co.
Pozdrawiam
Tadek