Serwis Philipsa w Lodzi

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 13:59:59 MET DST

Grupowicze pomóżcie!

Nabyłem właśnie monitor Philips 104B i zaraz po podłączeniu
zauważyłem, że fatalnie rozłażą mu się kolory.
Odniosłem go do sklepu tak szybko, jak się dało, czyli po trzech
dniach (bo przez tyle mnie nie było w Łodzi), ale tam dowiedziałem
się, że gdybym zgłosił się nazajutrz po zakupie, to wymieniliby go,
jednak skoro te trzy dni już upłynęły, to mam się zgłosić w serwisie
Philipsa, realizującym naprawy gwarancyjne.
Poszukałem po internecie i znalazłem łódzką firmę, która jest
autoryzowanym serwisantem Philipsa - niestety monitorami się nie
zajmują. Dostałem natomiast od nich telefon do firmy warszawskiej,
któa jak zrozumiałem jest chyba czymś w rodzaju centrali - zadzwoniłem
i dowiedziałem się, że firma się przeniosła, ale nie wiadomo gdzie.
:-(

Czy ktoś może zna namiary na autoryzowany serwis monitorów Philipsa w
Łodzi, realizujący gwarancje?
A może ktoś zna przepis prawny, na mocy którego mógłbym iść do sklepu
i stwierdzić, żeby se jaj nie robili, tylko wymienili/naprawili mój
sprzęt?

TIA

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl