OPIS KABLA "STACK"......

Autor: Levy (lewandar_at_um.krakow.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 13:13:25 MET DST

...do podłączenia dwóch kompów na jednej skrętce. Odległość między dwoma
kompami bez zastosowania urządzeń czynnych jak np. hup jest ograniczona w
zależności od kategorii kabla 100 paru metrów. (chyba nie pamiętam
dokładnie)

Teraz opis. Patrząc na wtyczkę od strony metalowych złączek i złączkami do
góry (czyli tym języczkiem do dołu) będzie tak:

Pierwsza wtyczka:
1- n/c
2- n/c
3- pomarańczowy
4- n/c
5- n/c
6- biało-pomarańczowy
7- zielony
8- biało-zielony

Druga wtyczka:
1- n/c
2- n/c
3- zielony
4- n/c
5- n/c
6- biało-zielony
7- pomarańczowy
8- biało-pomarańczowy

Sprawdzone i działa. Reszta kabelków nie jest potzrebna (w tym przypadku)