Re: TAG-RAM (bylo: Karta Graficzna)

Autor: Witold Kopel (ficio_at_krakow.neurosoft.net)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 09:54:44 MET DST

Romuald Szczesniak wrote:

> masz na myśli K6-2 3D 450 CXT ???
Mam na mysli AMD K6-2 400 CXT puszczone na 6x75MHz = 450 MHz przy
napieciu 2.4V ;-).
BTW, ten sam procesor bardzo ladnie wykonywal testy pod Win95 na
ustawieniach
5.5x83 = 457 MHz,
Ale np TR III wieszal sie juz po 1 minucie, a NT nie wstawalo.
Podobnych objawow nie zaobserwowalem na 6x75 ;-).
Przy 6x83=500 plyta wstawala, ale zwisalo ladowanie - moze sie szarpne
na Peltiera, bo to mi wyglada na cieplo ;-).
Co prawda pisza, ze t2p4 moze nie wytrzymac pradowo takiego ustawienia,
ale sprobowac mozna - w koncu wstal choc na chwile.

> NT'ka mam od dawna i bardzo sobie chwalę... :)))))
Ja tez ;-). Szkoda, ze do gier trzeba uzywac glownie win9x :-((.

> BTW jak Ci Szkapa pod NT'kiem chodzi ?
Ufff - nie jest zle - tzn nie odczuwam potrzeby przesiadania sie na
misia, Ojlooki i inne takie ;-).
Zajmuje strasznie duzo pamieci (~20MB, owszem, czesc w swapie), ale to
dlatego, ze mam odpalonego Messengera na stale.
Jedyne uwagi, jakie bym mial, to:
- czasami glupieje przy 'nickname' - nie rozpoznaje cudzyslowiow i
rozbija takiego nicka na dwa rozne adresy, przy czym, poniewaz pierwszy
jest tylko jednowyrazowy na sile dodaje do niego adres serwera (mojego);
wyglada to tak, ze w liscie adresatow pojawiaja sie:
"ALA" ALA_at_moj.serwer.pocztowy, "KOCIA" ala_at_jej.serwer.pocztowy, a
powinno byc
"ALA KOCIA" ala_at_jej.serwer.pocztowy,
 i chyba tyle.
Byc moze jest to kwestia migracji/przeniesienia skrzynki z poprzednej
wersji. Zdarzylo mi sie to ze dwa razy - ale ostatnio uporzadkowalem
skrzynke i zniknelo.

Tyle
Ficio