Re: DIMM 100

Autor: Quick (jaceks_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 08:34:41 MET DST

Zciagnij sobie informacje z texas instruments ,kingston
albo siemens semiconductors madralo.
to po pierwsze
po drugie pamieci 10 ns owszem dzialaja na 100 Mhz ale
producent NIE ZALECA pracy z ta czestotliwoscia.
To o czym piszesz to overlocking pamieci.
Po trzecie zgadza sie nie wszyscy produceci oznaczaja
czas dostepu ale niektorzy to robia jak pewnie nie zauwazyles ( bo i po co
lepiej
powymadrzac sie ) pokazalem w jaki sposob oznaczane sa takie pamieci
najpierw jest symbol literowo cyfrowy a po MYSLNIKU oznaczenie
czasu pamieci jedno lub dwu cyfrowe.
Przy pozostalych typach pamieci ( tj. takich ktore nie posiadaja tych
danych )
trzeba zajrzec na jakas przeszukiwarke internetowa i wpisac symbole
pamieci naj wiecej danych ma www.altavista.com oraz www.hotbot.com.
Jesli twierdzisz ze cytuje: pamieci 10ns spelnija w oczywisty sposob
standard 100mhz <choc nie> wszystkie>
To tu widac wyrazna sprzecznosc albo wszystkie albo zadne.
Jesli sprzedales komus pamieci 10 ns jako 100 Mhz i prubujesz
zagluszyc poczucie winy to nie czepiaj sie innych gdy probuja pomagac.
Quick

p.s. Ja u ciebie nie podziwiam niczego co do pojecia na temat pamieci
            komputerowych to mam z cala pewnoscia wieksze od twojego
p.s.s. Dane o czasach dostepu oraz czestotliwosci w jakich pracuja pamieci
         mozna zdobyc u hurtownikow w katalogach na przyklad hurtownia AB
         lub Alxel Computer.

Creavis <creavis_at_promail.pl> napisał(a) w artykule
<7mcj3c$4t0$1_at_korweta.task.gda.pl>...

> doprawdy, podziwiam twoja odwage w wypowiadaniu opinii o czyms, o czym
> najwidoczniej nie masz bladego pojecia. po pierwsze-cyfry na koncu o
NICZYM