Re: Pomocy cd...

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 09:20:59 MET DST

Krzychu Zet napisał w wiadomości:
<37836ADC.7E800BCB_at_hades.itma.pwr.wroc.pl>...

Zapominasz, że FAT32 zajmuje dużo więcej miejsca niż FAT16, poza tym
między jedną a drugą partycją wypada cały cylinder (u ciebie to chyba 16
MB). Dodatkowo niektóre dyski mają taki głupi przydział CHS, że przy
ustawieniu LBA jest mniej dostępnej powierzchni niż przy ustawieniu
Normal/Auto (liczba cylindrów nie dzieli się przez 4/8/16 itd. albo 255
w zależności od pojemności dysku).

>Otoz sensor speed disk'u wskazuje mina dysku C - 57% zdefragmentowanego
>obszaru, na D - 98% (tu jest ok, ale tez najmniej tu kasuje itp. bo
>jest przeznaczony na MP3), a na E - 88%. Dyski C i Esa juz po
>defragmentacji (nawet dwukrotnej speed dyskiem i systemowym) i nie
widac >zbyt wielkiej poprawy.

Nie musisz instalować NU4.0, wystarczy podłatać NU3.0 do 3.07

>W dodatku przy starcie systemu odpala sie scan disc (nortona
>oczywiscie) i znajduje mi bledy w nazwach plikow tzn. nie rozpoznaje
>polskich liter,ktore nastepnie poprawia, a przy nastepnym starcie
sytuacja >sie powtarza...

I nie zapomnij o wpisie Country=48,852,c:\windows\command\country.sys w
pliku CONFIG.SYS - jak NU ma rozpoznać ogonki, jeśli nie wie, jaka jest
strona kodowa?

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Wyjątkowo cytuję inny sig: