DVD

Autor: Ryszard Sajdak (rysieks_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 07:37:27 MET DST

Właśnie stałem się szczęśliwym (albo nieszczęśliwym) posiadaczem DVD
SAMSUNG. I mam problem po podłączeniu zainstalował się normalnie, bios go
widzi, tylko że nie czyta mi wcale płytek DVD. Płytki zwykłe czyta bez
problemu. Nigdy wcześniej nie miałem doczynienia z napędami DVD. Z Moim nie
dostałem nic poza dyskietką ze sterownikami pod DOS'a a nie wiem czy on
potrzebuje specjalnych sterowników. W standardowych sterownikach Windowsa
nie ma żadnych sterowników do Samsunga DVD natomiast inne np. Hitachi mają.
Proszę o pomoc.

Ryszard Sajdak