Re: "PRZEZROCZYSTE / ZIELONE [?] " BTC

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 08:14:36 MET DST

Highlander napisał(a) w wiadomości: <3788cf6e.563718_at_news.tpnet.pl>...

>Mój Cyberdrive x 24 nie czyta żadnych płytek :))))

A mój dalej czyta wszystkie ;-P
Wyjmij swojego Cyberzłoma, rozkręć, odkurz, włóż w inne gniazdo i nie
dokręcaj zbyt mocno. Jakby coś jeszcze szurał, to możesz pokombinować z
dokręcaniem śrubek pojedynczo. I może nie stawiaj monitora na kadłubku.
Stuprocentowych dowodów nie mam, ale widziałem spalony zasilacz w
obudowie mini-tower, po tym jak na niej postawili nowy 15-calowy monitor
(przedtem chodził dobrze, potem zaczął hurgotać, aż wreszcie padł).

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Wyjątkowo cytuję inny sig: