Re: Temp. 48 C - czy to nie za duzo ?

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 22:32:15 MET DST

On Sun, 11 Jul 1999 01:18:07 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>Chlodniej raczej nie - w piwnicy XV wiecznego zamku nie mieszkam :)
A co, XVI wiecznego ? ;)
To może inaczej - ile masz stopni od razu po włączeniu komputera? U
mnie 28st (z poziomu windows, ale wątpię żeby przez tą minutę się aż
tak nagrzało... Sprawdze jeszcze jutro rano:).

>Tak, to chyba wlasnie ten wentylator odejmuje te kilka stopni..
Tylko obawiam się że jak go założe to te powietrze nagrzeje się w
środku i nie wyjdzie z tyłu jak powinno, tylko będzie krążyć wewnątrz
i ogrzewać płytę/procek/karty... Dobrze że lada dzień oddaje tego
vipera 550;) Chociaż teraz szykuje mi się banshee, więc znowu będzie
cieplej

>Swietna sprawa, tylko troche sie kurzy :)
EEeeeetam, moje karty i tak są już zakurzone, więc troche kurzu więcej
im chyba już nie zaszkodzi...

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |