Re: problem z SB PCI64

Autor: Mirosław SABAT (m_sabat_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 13:32:31 MET DST

ROGER wrote:

> mam proble z poprawnym skonfigurowaniem SB PCI 64 ...
> mianoicie:
>
> po włożeniu do PC (P133) W98 rozpoznaje go i ładuje sterowniki z płytki
> producenta, wsystko zostaje skonfigurowane w OK ale po uruchomieniu
> jakiegokolwiek pliku dźwiekowego jest cisza ... chociaż wskaźnik Wawe w
> mikserze pokazuje minimalny poziom dźwięku
> ... o dziwo włożona do 486 poszła bez żanych problemów a przełożona do
> PII350 z takim samym modelem karty (ale inny chip na karcie) wcześniej
> skonfigurowanej i działającj równiż zamilkła ?????????????? o co chodzi nie
> [...]

Moj qmpel ma bardzo podobny problem. Karta chodzi pod W95 tz odtwarza
Audio CD, wita ladnym dzwiekiem przy starcie Windows, ale np gry nie
chca pod nia chodzic. Przelozylem ja na swoja plyte A-Trend 6310 i
ruszyla bez problemu. Cuda jakies???
Kolega ma plyte z karta dzwiekowa na pokladzie. Wylaczylismy ja zworka i
w BIOSie, ale nic to nie dalo.
Cos mi sie wydaje, ze felerne sa te SB PCI64 albo przynajmniej
sterowniki :-(

Pozdrawiam Mire|<

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl