wirus !!!

Autor: Michał Bukowski (maraczek_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 11:08:30 MET DST

Od niedawna z mojego PC-SPEAKER'A wydobywa sie dzwiek ktory tra kilkanascie,
kilkadziesiat sekund w czestotliwosci co kilka dni - choc ostatnio w ciagu
30 min wlazyl sie 3 razy mam Antiviral Toolkit Pro z czerwca i jest to
program rezydentny z monitorem niestety nic nie wykrywa jedno z moich
przypuszczen to to ze vir chce mi zjesc bios'a a ze mam enabled w biosie to
sie zabijaja

Czy ktos wie co to za badziewie i czym to usunac - procz znanego mi
polecenia format ???