Re: TAG-RAM (bylo: Karta Graficzna)

Autor: Witold Kopel (ficio_at_krakow.neurosoft.net)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 10:43:59 MET DST

Andrzej Popowski wrote:
> 400 tez mozna ustawic :-)
A najlepiej 5x83= 417, u mnie poszlo nawet przy standardowym napieciu
2,2V ;-).
Ew 6x75=450, ale to juz przy 2,4V. Wtedy nie musisz bawic sie nawet w
drutowanie ;-).

Co do BIOSow - najnowszy 2.07 beta 2 ustawia "Write Allocate", ale nie
ustawia "Write Combining". Poza tym u mnie ten bios dluzej szuka dyskow
przy starcie.
Tak wiec specjalnie sie nie trudz flashowaniem, tylko uzyj setk6 do
ustawiania WA i WC w procku. Warto - system dostaje ponad 5% speedu.

> To dotyczy Asusa T2P4 w wersji 3.1. Aby wstawic K6, musisz zmienic
> napiecie na 2,2V - 2,3V i dorobic zworke BF2.
> BF2 mozna dolutowac, ale ja to robilem prostszym sposobem: wyginalem
> cienki drucik w ksztalcie litery U i taki mostek wkladalem w podstawke
> miedzy piny BF2 i Vss.
Wlasciwa metoda ;-)) - tylko ustaw jeszcze mnoznik na x3. Zasada jest
taka - zwarcie BF2 i ground (bo to chyba jest ground, nie Vss) podnosi
Ci mnoznik o 2 - miales x3+2 = x5 ;-).

I nie przejmuj sie opowiadaniami o zwolnieniu maszyny przez dolozenie
powyzej 64MB. Przy Corelu i obrazkach ... :-))))) przy przegladarkach i
32MB i Win9x ... ;-))), teoretycy :-\. Zawsze mozesz przesiasc sie na
NT, ktore zajmuje pamiec od dolu.

Tyle
Ficio