Problem Y2K

Autor: The Undefined (undefine_at_free.com.pl)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 22:44:15 MET DST

Cze
Kiedyś znalazłem w jakimś czasopiśmie opis karty, któa likwiduje ten
problem w BIOSie komputera. Bodajże podmieniała zegar real time czy coś
takiego... Ma ktoś jakieś doświadczenia w stosowaniu takich kart? Cena
jest trochę odstraszająca(ok 250 zł), ale cóż poradzić. Zna może ktoś
adres polskiego dystrybutora tego sprzętu? Chcę żeby rozwiązanie było w
miarę uniwersalne, a komputerów kilka jest... Nie mam jednak ochoty
bawić się programowymi łatkami.

--
The Undefined             |Nie ma rzeczy niemożliwych
www.free.com.pl/undefine/ |dla kogoś,