Re: Plyta obslugujaca UDMA/66, witrak na TNT

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 02:28:16 MET DST

Piotr Krukowiecki wrote in message ...
>Mam dysk UDMA/66 i plyte ASUS P2B-F ktora nie obsluguje tego standartu.
>Z plyt Slot 1 wiem ze ABIT BE6 i HA 66 obsluguja ten standart ( z innych
>plyt to zdaje sie z chipem VIA a o innych nie wiem)
>Jaka plyte wybrac (wolalbym chyba ABITA) ?

Ja w poniedzialek kupuje Abita BE6. Mysle, ze to niezly wynalazek...

>Co oznacza UDMA 2 - UDMA/66 ?

Nie. UDMA-2 to UDMA/33. UDMA-4 to jest UDMA/66

>Czy na Vipera 550 AGP 16 MB oplaca sie montowac wiatraczek (chip ma juz
>radiator) ?

Wg. mnie tak. Mój jest duuuuzo chlodniejszy z wiatrakiem, niz bez niego.
Chodzi czesto 24h/dobe podkrecony na 110/122 i zadnych zwisów. Zadne gry mi
teraz nie straszne ;)))

>Dzieki za odpowiedzi i przepraszam jezeli to kwestia byla juz poruszana,
>ale nie mam mozliwosci siedziec dlugo na necie :((

Fakt - pieniazki leca...

Pozdrówka!!!

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur