MX 300

Autor: Kobold (kobold_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 14:39:00 MET DST

Jak wylonczyc emulacje sb pro, nie chce tego nie jest mi potrzebne i bruzdzi
mi w kompie.
Czy da sie pogodzic te dwie karty SB LIVE i MX 300.
Po co mi dwie emulacje, a co jak mam jeszcze SB AWE 64 :))
wtedy wcale nie potrzebuje emulacji, i live spoko, rozpoznaje ze jest awe
wlozone i nie instaluje badziewiastej emulacji, a mx 300 glupi tak czy
inaczej pakuje swoja badziewiasta emulacje sb pro, nosz .....
Jak ktos zna sposob na pogodzenie teg wszystkiego bede dzwieczny.
I prosze - bez pytan po co mi 3 karty dzwiekowe :)
papa
Kobold
kobold_at_bbs.chiop.pl