Re: Płyta INTEL SR440BX ATX (SB64 AWE, RIVA TNT 16MB) - pytanko

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 02:20:53 MET DST

=-KOVAL=- wrote in message ...
>1.UDMA 66 czy 33 ?

Pewnie 33. Watpie, zeby intel psul sobie sprzedaz innych chipsetow
montujac na plytach z iBX jakies dodatkowe kontrolery.

>2.Kręcenie Celków

1% szans.

Proponuje poszukac na www.bxboards.com

>4.Co z drajwerami? Zdarza się, że do nowej giery niezbędny jest upgrade do
>drajwerów. Do DIAMONDA nie ma problemów, do STB też, a tutaj?

Na pewno cos na serwerze intela da sie znalezc.

>5.Czy Intel wypu?cił jak?? RivęTnT luzem?

Nie wiem, ale raczej nie... Tak samo, jak nie wypuscil kart
z innymi chipsetami niz swoj.

>6.Jak widzicie (teoretycznie) przyszło?ć takich hybryd?

Jesli plyta nie jest zbyt droga i nie chcesz na niej podkrecac,
moze sie ona okazac calkiem niezlym wyborem.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)

Ps. Sciagnalem kiedys FAQ dotyczace tej wlasnie plyty.
Jesli Cie ono interesuje, zglos sie do mnie na priv.
Ps2. Na plycie jest nie AWE64, ale 64 PCI.