Odp: EDYCJA BIOSU - P II na P III

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 01:10:22 MET DST

Użytkownik Przemek <sbiper_at_friko7.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:67th3.10407$1g.184232_at_news.tpnet.pl...
> Czy jest jakas mozliwosc aby zedytowac plik biosu zeby wyswietlal przy
> stracie zamiast napisu Pentium II 350 Mhz napis Pentium III 450 ?
> Wiem ze mozna zmienic obrazek energy star na cos innego
> chodzi mi aby zbajerowac kumpla ze mam p III
> Czy ktos wie jak to zrobic ?
>
> Pozdrawiam
> Przemek

Jest to możliwe, ale bardzo trudne - w biosie AWARD'a trzeba zmienić napis w
pliku original.tmp spakowany wewnątrz biosu (główna część biosu), i musi
zgarzać się jeszcze suma CRC, więc jeśli nie masz zbyt dużej wiedzy, daj
sobie spokój.

Rob.