Re: Zastosowanie dla komputerow 386/486

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 00:11:56 MET DST

On Sat, 10 Jul 1999 18:05:48 GMT, "R1" <rolka1_at_friko3.onet.pl> wrote:

>Nigdy bym nie pomyslal o winowsie.
>Myslalem o innych zastosowaniach:
>-programy ksiegowe pod DOS
>-sterowanie jakimis urzadzeniami

o wlasnie wlasnie. macie moze jakies informacje (urle, ksiazki) jak
wykorzystac kompa do sterowania urzadzeniami elektronicznymi i nie
tylko?
bo ja sobie wyobrazam cos takiego, ze z kompa moge wlaczac/wylaczac
np. swiatlo, wieze, jakies swiatelka, sterowac silniczkami
elektrycznymi. jeden kumpel mi opowiadal, ze kiedys widzial u wujka,
jak ten kompem regulowal sobie zamki przy drzwiach i oknach. byc moze,
ze kumpel troche przesadzil, ale wiecie o co mi chodzi. ma ktos na tym
polu jakies doswiadczenia?

--
zuko / Shark von Cygnus