Odp: komendy glosowe?

Autor: Mikołaj Wyżga (sp9wug_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 00:30:35 MET DST

Witaj!
Do karty Sound Blaster jest dodawany programik Prody Parrot, taka gadająca
papuga, może czytać teksty i wykonywać polecenia głosowe, można jej nagrać
nowe polecenia, ale z tego co wiem działa tylko z oryginalnym Sound
Blasterem (prawdopodobnie sprawdza czy sterowniki są Creative Labs)
natomiast model Sound Blastera chyba nie ma znaczenia, uruchomiłem na moim
AWE64 program który dostał kolega do Live'a
Mikołaj

Użytkownik _swr_ <szuwar1_at_friko5.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bec968$544bfb40$LocalHost_at_-xxx-...