Re: Temp. 48 C - czy to nie za duzo ?

Autor: acc_at_pertus.com.pl
Data: Sat 10 Jul 1999 - 22:06:31 MET DST

On Fri, 09 Jul 1999 00:12:54 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>O, to masz duzo. U mnie na tej samej plycie :) przy zamknietej
>obudowie temperaturka nie podskoczyla wiecej jak na 36*C w te okropne
>upaly /2hdd, cd, podkrecona TNT, karta tv, siecowka, modem, muzyczna
>Cel456 :) / ALE u dolu z przodu wmontowalem wiatrak od zasilacza
Pozazdrościć temperatury - a może masz chłodniej w pokoju? Hmmm,
trudno mi powiedzieć jaka jest temp. u mnie w pokoju, ale niezbyt
gorąco

>wdmuchujacy powietrze do srodka.
o, a tego mi brak, chociaż jest miejsce na to

>Jednak po kilku dniach otworzylem pudlo i dalem do srodka duzy nawiew
>- 33*C to max.. Lepiej dmuchac na zimne.. tj. raczej na gorace :)
Muszę spróbować;)

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |