Re: Szuflada na DYSK

Autor: Janulus (janulus_at_kki.net.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 17:33:16 MET DST

Marek Smolinski napisał(a) w wiadomości:
<37834BEA.41C6_at_dec3600.boa.uni.torun.pl>...
>Czesc !
>Ja z malym pytaniem.
>Na ile wazny jest fakt, posiadania przez szuflade na twardy dysk
>kuluczyka odcinajacego zasilanie?
>Nie wiem jaka szuflade sobie kupic. Jedni mowia ze to wazne inni ze
>nie.

Odciecie zasilania jest przydatne jesli chcesz zabezpieczyc komputer przed
dostepem niepowolanych osob - odcinasz zasilanie i nikt kompa nie odpali,
nie potrzeba sie martwic o jakies hasla itp.
Przydaje sie takze jesli masz dwa lub wiecej dyskow i nie zawsze przy
odpalaniu kompa potrzebujesz oba. Przy drugim odcinasz zasilanie i dysk sie
nie uruchamia.

Pozdrawiam - Janulus