Odp: asus 3400 i detonator

Autor: ewa borawska (duszek_at_inferno.mikrus.pw.edu.pl)
Data: Sat 10 Jul 1999 - 14:44:41 MET DST

Tez mialem problemy z zainstalowaniem sterowników NVIDIA na Asus 3400, ale
jakos sie udalo.Ale najpierw trzeba odinstalowac firmowy sterownik Asusa
(ale u mnie zawsze gdy installer sterownika Asusa wymuszal restart systemu
ten juz sie nie podnosil i musialem uzywac twardego resetu, a przez ta
uninstaller Asusa juz nie potrafil wyrzucic sterowników) lub jak to bylo w
moim przypadku, po tym jak padl mi dysk twardy zainstalowalem tylko
sterownik NVIDIA 2.03. I jak na razie wszystko jest ok.
Mariusz
Użytkownik Marcin <marcines_at_czasnaeb.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:37872F37.45E65CA6_at_czasnaeb.pl...