Odp: IBM

Autor: Jarek M (marten_at_gronet.pl)
Data: Sat 10 Jul 1999 - 10:17:49 MET DST

Użytkownik Jop <rot_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7m6i87$ee3$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> To zależy ile chcesz płacić za znaczek.:)
> Na jego mijscu kupiłbym na części takiego samego kompa, a jeszcze zostało
by
> mi na drugi lub bardzo duźy monitor.

Proponowałem mu to, ale nic nie pomogło. Chodzi teraz tylko o to jaką IBM ma
jakość. Ja tu nic nie mogę powiedzieć, bo nigdy nie miałem do czynienia z
kompami z IBMu.
Czy z tego co napisałeś mogę wnioskować, że to dobre kompy?

--
Pozdrawiam, Jarek.