Re: dos4gw.exe

Autor: Sylwester Bajek (sylwx_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 17:43:26 MET DST

>Sylwester,
>
>Zapoznaj sie ze struktura procesora, zanim zaczniesz wyrazac opinie na ten
>temat. Sprobuj zaladowac do jakiegos rejestru liczbe np 64 bitowa (bez
dzielenia
>na segment i offset). Popisz pare programow w jezyku assemblerowym, a
Zrozumiesz
>od razu po co to jest.
>
>Piotr

Wiesz, nie za bardzo wiem o co Ci chodzi. Tak sie jakos sklada ze pisze w
assemblerze od 2 lat. Wyjasnij mi o co Ci chodzi z ta 64-bitowa liczba.
Procesory 386+ umozliwiaja zaadresowanie 4GB (wirtualnej 64TB) pamieci w
trybie chronionym za pomoca dwoch rejestrow: 16bitowego selektora segmentu i
32 bitowego adresu(no chyba ze tryb FLAT).

Sylwester