plyta_pomoc

Autor: Stanisław Waszczyk (stahoow_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 22:57:36 MET DST

Zwracam sie do grupy z nastepujacym problemem:
Mam zamontowana plyte AT, dla ktorej nie posiadam instrukcji ani schematu.
Plyta ma oznaczenie MB-8500TUP-A, zainstalowano na niej procesor 200MMX,
sa na niej sloty 3xISA i 5xPCI, posiada 2 banki pod DIMM oraz 3 pod SIMM,
czestotliwosc taktowania 60MHz i 66MHz.
Czy ktos moze mi powiedziec co to za plyta i krotko ja scharakteryzowac

Z gory dziekuje.
Pozdrawiam.

--
Stanislaw