Odp: CD-RW i nagrywarka

Autor: Trane (trane_at_w.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 18:22:22 MET DST

Witam!
Kasowanie powinno dzialac - chyba ze masz uszkodzona plytke CDRW, co jest
chyba malo prawdopodobne.Tez mi sie kiedys komp zawiesil w trakcie
nagrywania na CDRW, ale kasowanie poszlo bez problemu.
Pozdro

Trane

Użytkownik Rysiek <rysieko_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7m30b7$3ls$2_at_sunsite.icm.edu.pl...