Re: Asus czy Abit ?

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 16:55:59 MET DST

Wojciech Giersz wrote:

> Po odrzuceniu absurdalnych czesci (pause/break/space/f1/1) reszt daje
> sie
> kliknac jedna reka. Fakt, trzeba miec duza dlon, zeby od A siegnac do end.
> Ja mam na styk :)

Uojej...

> W Pine. Nawet sie walnalem, bo jest ctrl-x, y,y, a nie f,y :)

Z tego co pamiętam, to w pine można powyłączać potwierdzanie kilku
rzeczy, a tym samym zredukować liczbę "y".

Co nie zmienia faktu, że uważam, że pine do newsów nadaje się
średnio... dla mnie dyskwalifikujące jest to, że nie dzieli
na wątki. Tin rulez :) (pewnie się zaraz przyczepicie do
mojego headera...)

Artur