Odp: jaki skaner do slajdow

Autor: Adam Hetmański (hetman_a_at_friko7.onet.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 12:56:10 MET DST

Użytkownik chip <ANTYSPAMjanmarc_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:O9q83.4573$5v.6977278_at_news.tpnet.pl...
> Cze wszystkim!
> Prosze o rade (ale "konkretna", od uzytkownikow, nie
"literaturowa") - jaki
> kupic skaner do amatorskiego, ale z dobra jakoscia, skanowania
slajdow (ew.
> po dokupieniu przystawki).
> Najlepiej USB, lub SCSI (ale z kontrolerem PCI) do 1500 zl.
> Dzieki za rady!

Bardzo dobry dla celów amatorskich i tani około 650 zł.
Złącze ma jednak na porcie równoległym, ale w testach
wychodziło na to, że jest nawet szybszy od innych skanerów tej klasy
podłączanych przez dedykowane im SCSI lub USB.
Polecam. Sam mam i jestem z niego bardzo zadowolny.
Moim zdaniem najlepszy w tej cenowej klasie sprzętu.

Hetman