Re: Karta Graficzna

Autor: Janusz Gołębiewski (jgoleb_at_pem8.wiml.waw.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 13:05:14 MET DST

KACPER napisał(a):

> Mam pytanie.
>
> Czy karta graficzna ma wplyw na szybkosc wyswietlania stron WWW ?
>
> W ogole jak mam P233 MMX , 32 RAM , ATI 3D 4 MB i komputer uzywam glownie do
> Internetu oraz troche grafiku w Corelu to co mi sie bardziej oplaca - kupic
> do 128 RAM; czy nowy procesor 333 MHZ z 32 RAM'u ???

Moim zdaniem lepiej uzupełnić RAM przynajmniej do 64Mb. P133 i 64Mb -
takie wymagania stawia Corel 8. Nic nie piszesz na temat płyty, ale
wiedz, że płyty główne oparte na chipsetach Intela z serii Triton (TX,
HX, VX) miały ograniczenie buforowania ramu do 64Mb. Zainstalowanie
128Mb spowolniło by tylko system (wyłączony L2 cache). Co do Internetu
to nawet najlepszy sprzęt nie pomoże, jeśli transmisja się wlecze.
Pozdrawiam!
Janusz