Re: Mysz optyczna i podkładka

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 11:06:34 MET DST

On Fri, 09 Jul 1999 10:48:34 +0200, Servodata
<servodata_at_servus.servodata.lublin.pl> wrote:

>Szanowny Panie,
>
>A moze nalezy poszukac innego typu myszki (nie kulowej).
>Opis jest na http://www.servodata.lublin.pl/keytron/mouse.htm.
>U nas graficy uzywaja takie myszki i bardzo sobie chwala (5 lat
>gwarancji) i nie wymaga zadnej podkladki.
>W domu mam taka od 7 lat i w tej chwili to co wysiadlo to przyciski -
>trzeba wymienic na nowe - reszta dziala bez problemu.

A ja od jakiegos czasu z utesknieniem wyczekuje chwili kiedy w
sluzbowych Sun-ach poleca przyciski w myszach optycznych albo kable
sie pooblamuja - bo szefostwo zakupu nowych myszy nie przelknie poki
stare sprawne... A normalnej kulowej myszy wypatruje jak zbawienia bo
mysz optyczna ma jedna, ale to straszliwa wade - orientuje sie w
stosunku do podkladki a nie do reki - reka zas podkladki nie czuje.
Jak sie podkladka ustawi na ukos to mysz dziala ciut
niedeterministycznie - jak komus przychodzi po osiem - dziesiec godzin
dziennie przez pare tygodni pod rzad taka mysza machac to mozna
cholery dostac...

darek