Re: Odp: ZIP IDE

Autor: Cipiór (Marek.Witon_at_infor.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 09:46:14 MET DST

a jak formatujesz dyskietke zipowa to na ile formatujesz.
mialem takiego zipa wew na Ide widziany byl jako dyskietka 3/5" i tez jako naped
(B) teraz po upgradzie biosu mam dysk wym jako(D) i formatuje na 96 Mb tak
widziany jest pod W98 natomiast przy WNT musialem zainstalowac sp4 poniewaz
widziany byl jako dyskietka (B)
Wszystko zalezy od plyty w pracy ladowalem takiego zipa i odrazu sie wykryl jako
dysk wym.
Pozdrowionka