Re: Nagrywarka i Cd-Rom

Autor: Dominik Nawrat (dominn_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 01:58:20 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Maciek Sikora <sikora11_at_friko4.onet.pl>
Do: pl-comp-pecet_at_newsgate.gliwice.pl <pl-comp-pecet_at_newsgate.gliwice.pl>
Data: 8 lipca 1999 17:01
Temat: Nagrywarka i Cd-Rom

>Posiadam cd-rom'a na piec kompaktow dziesiatke podlaczonego na drugim
kanale
>io. Mam zamiar kupic nagrywarke atapi i nie wiem czy podlaczyc ja z HDD czy
>tez z CD. Help me please.

Najlepiej podlacz CDrom razem z HDD na primary port, a nagrywarke na
secondary master (najlepiej jak bedzie tam sama - niby nagrywarka ma bufor,
ale jakiekolwiek opoznienie (przerwanie) strumienia danych to track,sesja
lub dysk do d...)

DominN

--
Lista dyskusyjna pl-comp-pecet - http://www.newsgate.gliwice.pl