Mysz optyczna i podkładka

Autor: markmas (markmas_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 01:52:30 MET DST

Szanowny Panie producencie podkładek pod myszy optyczne, czy Ty nigdy nie
widziałeś takiej podkładki oryginalnej. Powinieneś wiedzieć że taka mysz
musi mieć odbłysk od podkładki żeby chodziła!!!!!!!!!. Pomysł sam w sobie
jest Ok, ale wykonanie do d....

Do szanownych Grupowiczów.
Jeśli macie taką mysz to wiecie że jest dobra, ale ma jedną wadę, podkładki
się wycierają i klapa ( przynajmniej u mnie, jestem grafikiem więc jeżdżę
nią ile fabryka dała i nie może przeskakiwać bo dostaje nerwicy). Jakiś "pan
producent" wyprodukował podkładki z BIAŁEGO PAPIERU w małą kratkę, i by było
wszystko ok. gdyby nie fakt że nie odbijają światła myszy (nie widzi kratki
to nie chodzi). Jeśli macie zamiar takową podkładkę kupić to odradzam,
lepiej zrobić sobie samemu ( wystarczy drukarka i folia aluminiowa ) mnie
wyszło i jak na razie chodzi bez zarzutów.
Pozdrawiam Marek
PS. Jak ktoś wie gdzie można to cudo kupić to proszę o e-mail. ( chodzi o
metalowy oryginał). Wiem że kiedyś były w księgarni PLJ na Wilczej, ale
niestety już nie ma i nie będzie.
PS2. Wyklepałem ten tekst z Warszawy