Re: Odp: Asus czy Abit ? (oraz Outlook)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 00:02:37 MET DST

Dnia Thu, 08 Jul 1999 18:26:19 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał/a:

>ale coś musi jednak być w tym Athlonie, że Intel robi przed nim w
>spodnie - obniżki, promocje, chamstkie zagrywki w stylu "producenci
>płyt nie wspomagajcie rozwoju K7". ;))

Eee kazde zagranie jest dobre. AMD niech sobie tez tak straszy. Nic
nie stoi na przeszkodzie ;)
BTW OCZYWISCIE, ze dobrze jest jak jest konkurencja.. Ale AMD juz tyle
razy wypuszczalo "killera" intelowskich procesorow, ze to chyba
normalne iz do nowego dziecka tej firmy trzeba podchodzic z rezerwa ?
:)

>żebyś wiedział! ;))

Wywal, co bedziesz badziewie na dysku trzymal :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl