Odp: mama i Word

Autor: Szymon Kaptur (szymonk_at_kki.net.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 23:17:20 MET DST

Użytkownik Tomo <tomekwr_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:376e270f_at_news.vogel.pl...
> Czesc
> Mam problem:
> musze mamie udostepnic kompa z Wordem a boje sie ze mi dysk sformatuje
> uzytkownik potrafi wszystko ) :-)
> wiec jak zrobic cos takiego:
> loguje sie i automatycznie
> laduje sie Word ( to potrafie )
> nie ma mozliwosci wejscia do Moj Komputer ani do
> START-u, a po wyjsciu z Worda automatycznie wylogowuje
> ja i robi shutdown-a.
>
> Bardzo prosze o pomoc
>
> Pozdrawiam
> Tomek

1) W Oknos'ie utawiasz uzytownikow tak, ze kazdy uzywa osobnego profilu.
2) Mamie wrzucasz Worda w autostart
3) Doinstalowujesz TweakUI i w Control Panel odznaczasz TweakUI.CPL zeby
mama tego nie odpalila, Password.CPL w Network wrzucasz LOGA mamy.
4) Doinstalowujesz z najnowszego CHIPa Tweaki...for Power User i tam jest
opcyja ktora wylacza wszystkie ikony z pulpitu lacznie z Moj komputer. Mysle
sobie ze tam tez mozesz to wylaczyc z START ustawienia.
5) Nie wiem co z AUTOBOOTem, ale mysle ze nie jest zle ;-)
Pozdrowionka 4U & FRIENDS szymonk_at_kki.net.pl