Re: Jaki modem polecacie?

Autor: -=Mr.FX=- (mrfx_at_clan.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 22:33:39 MET DST

Dnia Thu, 08 Jul 1999 19:06:21 GMT, undefine_at_free.com.pl (The
Undefined) wystukal:

>A ja się tak zastanawiam, czy _wszyscy_ co tak narzekają na Zoltrixy
>mieli z nimi do czynienia? ZTCW było co prawda kilka ferelnych parti,
>ale ogólnie modemy nie są najgorsze... U mnie co prawda 2 modemy poszły
>w jeden dzień, ale trzeci już działa (odpukać) od przeszło 0,5 roku...
>Czy aktualne Zoltrixy też mają jakieś problemy?

Miałem chyba kilkadziesiąt razy doczynienia z przeróżnymi modemami
Zlomtrixa. Moja opinia jest taka :
- jeżeli działa to z reguły działa przyzwoicie i transfery są niezłe.
- jeżeli nie działa to ni ch... nic nie da się zrobić.
- nie są odporne na słabe linie tel. z zakłóceniami (np. na dobrej
lini u nas osiąga 4,4 kbps a u klienta w domu (ten sam egzemplarz,
sami instalowaliśmy, żeby nie było niedomówień) ni cho... nie może
ustanowić połączenia - nawet jak się wymusi połączenie 28800.

Ze swojej strony mogę polecić ASMAXY - nie miałem jeszcze z nimi
kłopotów, transfer na dobrej lini 4-4,8 kbps na słabej ok. 33600 a są
tańsze od USR'ów.

--
Mr.FX [myryfykysy]