Odp: Monitor na Trinitronie

Autor: Adam (adamgn_at_nc-virtual.com)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 22:18:05 MET DST

Użytkownik Piotr Farbiszewski <ghrom_at_o.k.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7m2el8$op1$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Larus <larus_at_free.net.pl> wrote in message
> obrazu.
>
> calkowicie normalne, sam mialem swego czasu monitor 14" 'rybie oko' very
> interlaced high radiation, a po przejsciu na ctx'a na trinitronie
> dobrych pare tygodni zajelo mi pozbycie sie przedziwnego uczucia
> wkleslosci ;]
>
> ps. i prawie sobie wstydu narobilem, ale na szczescie ktos mnie
> uswiadomil, ze te druty na kineskopie sa intencjonalnie, wiec nie
> dzwonilem z reklamacją ;]
a ja lamer zareklamowalem
smiechu bylo co niemiara
a le to co robi FT LG to napraawde granda - ludzie przyjmuja zaklady ze jest
wklesly (niestety 17 ma obraz wielkosci 15)
ad