Re: S3 Virge DX

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 17:47:59 MET DST

7 lipca 1999 o 22:35 Sorek odważył się napisać cuś takiego:

> Mam klopot z taka karta firmy Elephant.
No właśnie - "firma" Elephant mówi wszystko za siebie;)
A tak poważniej - była seria sypniętych virge'ów dx, właśnie z takimi
objawami. Kiedyś sam miałem coś takiego na pcchips'ie, ale po zmianie na
abita bh6 było w porządku aż... sprzedałem tego virge'a :)

Ale znalazłem na to sposób - jak tylko się to pojawiało, uruchamiałem
S3REFRSH z odpowiednimi parametrami i znikało do następnego
pojawienia się :)

> Czy to sprawa zlych sterownikow, czy czegos jeszcze ?
Miałem wrażenie że z innymi sterownikami było trochę lepiej, ale nadal
występowało. Poza tym prawie zawsze wieszało się cokolwiek
wykorzystującego Direct3D tak po 2-5 klatkach

> sorek_at_mp.pl
zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."